hiraninannesi557 Düşük geçmişi olanlar gebeliğin başında nasıl bir tedavi gördünüz ne uygulandı hangi tedavi verildi? Sürecinizi merak ediyorum. Bu yıl 2 düşüğüm oldu şimdi tekrar hamileyim 5+1 haftada beta 137 çıktı 5+3 330a yükselmiş
hiraninannesi557 hiraninannesi557 Yarın doktor randevum var ultrason için değil düşük ihtimalini azaltmak için bir tedavi uygular diye gidiyorum
kubrabayrakliii hiraninannesi557 2 gün sonra tekrar kan vermişsin 2 katı yükselmiş 2 gün sonrasına tekrar git baktır bence yine yükselme 2 katı kadar mı
Alpmom__ hiraninannesi557 nedenleri araştırılmadı mı ? Önemli olan tedavi değil gebe kalmadan önce bunun nedenini bulmak . 2 düşük öykünüz varmış keşke bir genetik test yaptırsaydınız
esraa2605 hiraninannesi557 Merhaba bende 2 düşük yaptım 7.8 haftalıkken şuan 3cü hamileligimi geçiriyorum şuan 5+2 yim salı günü doktora gittim keseyi gördük bebek için hafataya gel demişti genetik test verdik biz daha çıkmadı doktorum çıkana kadar bana kan sulandırıcı iğne ve hap yazdı artı kanamam yok ama progestan yazdı bizimde kan uyuşmazlığımz var eşimle ama onla alakalı bir durum değil şuan diğer gebeligime göre herşey güzel önemli olan senin iyi olman önceliğin bu olsun çok zor biliyorum ama ben şuan o kadar içimi rahat ferah tut sitresten uzan durman gerekiyor rabbim herkese sağlıklı hayırlısıyla kucaklarımıza almayı nasip etsin 🥰🥰
Fatmanurakbltttt hiraninannesi557 benimde iki düşüğüm oldu durduk yere 8 haftalıkken düştüler bizimde kan uyuşmazlığımız var ondan değilmiş kan pıhtılaşması varmış bende şimdi hamileyim 21 haftalık olucaz çok şükür hiçbir problem yok kan sulandırıcı iğne kullanıyorum. Bence genetik testi yaptırmadan önce kan pıhtılaşma testi yaptırın boşuna paranız gitmemiş olur. Bu arada düşük önleyici progrstan da hamilekiğimin başından beri kullanıyorum
hiraninannesi557 Ayse2188 İlk düşükte sebebinin bu olduğunu bilmiyorduk doktor bir sonrkai gebelikte hemen kan uyuşmazlığı iğnesi ol hemen gidip iğne oldum ama yine de düştü birkaç gün sonra
Meltemanneolsun Ben progestan kullanıyorum fitil olarak bir sabah bir akşam. Her şey yasak. Yürümek,temizlik, cinsellik,yatıyorum sadece 3 aya kadar bu şekilde olacakmış şu an 7+4 um yarın kalp atışı dinlemeye gideceğiz inşallah duyarım
Elossgum Meltemanneolsun bende progestan kullanıyorum canım alttan alıyorum sabah akşam.Benden kahverengi leke geldi açık renk olarak 1 gafta sadce yat dedi doktor bana da temizlik vs yapma dedi ama dışarı çıkıyorum mesela.Kanaman kahverengi miydi kan şeklinde mi
Ayse2188 Fatmanurakbltttt bu testi nasıl yapıyorlar ben istedim 2 düşük olmadan yapılmıyor dediler.bizde de kan uyuşmazlığı var .bı çocuğum var 2.ye hamileydim kanama oldu hemen iğne oldum ama yine düştü hayirlisi herşeyin .ama hiç bı test yapmadılar patolojden de sonuç çıkmadı
hiraninannesi557 Fatmanurakbltttt Yarın randevum var sorarım aile hekimim kan sulandırıcı verir muhtemelen dedi
miniminibebek Benım de 2 düşüğüm var 3 olmadan kâle almıyorlar özel Dr a gittim anlattım ilk 3 ay içindeki kayıpların çoğunluğu genetikteki pıhtılaşma faktörlerinden kaynaklı dedi genetiğe kan vermem için kaşeli kâğıt gönderdi oraya gösterince kan verdim devlet hastanelerindeki kadın doğumcular 3 olmadan baktırmıyorlar hatta ben baktırdım diye şaşkındılar şşmdi tedavi olarak progestan fitil kullanıyorum sabah akşam aşırı ağrım olduğunda 3 e çıkıyorum onun dışında ağır iş vs yapmıyorum çoğunlukla uzanmaya çalışıyorum sabah ecopirin tablet kullanıyorum akşam oksapar iğne vuruluyorum
Meltemanneolsun Elossgum canım benim kanamam yoktu önceden düşük yaptıgim için bu gebeligimde progestan başlatıldı. Ama ilk dusugumde birden kanama gelmişti. 2 gün kanama sürdü sonra düşük oldu
Patito__ hiraninannesi557 kan pihtilasmasi testlerini yaptirmadinmi cnm iki dusukten sonra kesinlikle yapilmali
hiraninannesi557 Patito__ Yok canım yaptirmadim doktorlar da bilgi vermedi kan uyuşmazlığı olduğu için vücudun savaşıyor bebekle dediler sadece
Patito__ hiraninannesi557 yani bnm ablamdada var kan uyusmazligi ama lekelenmleri olsada iki cocuguda saglikli dogdu sukur igne oldu hamikeyken Siz bence bir pihtilasma testi de yaptirin belki onla alakasi yoktur ama işinizi saglama alin derim