Minikbuse 17+3 gündeyiz. Sağ tarafta karın altında kasığın üstünde bi ağrı var hala geçmedi. Doktoruma ulaşacağım mutlaka gün içinde fakat aynı problemi yaşayan, sebebini bilen var mıdır?
Yldzhh Minikbuse iki gun o agriyi cektim sonra gecti doktora da gitmedim sonucta bebus buyuyo cogu kisi normal oldugunu soyledi agri siddetlenirse hemen doktora git