mervemom24 evet yüksek canım bende 26 haftalıkken yaptırdim 160 çıktı ve aradan iki gün sonra 100 mg olan içeceği içtim ondada ilk açlık daha sonra her bir saatte 3 kez tokluk şekerim alındı ve yine yüksek en yükseği 187 çıktı daha sonra diyetisyene yönlendirildim 1 aydır diyet yapıyorum iki gündür ölçüm kontrolüm var çok şükür baya baya düşmüş şuanda 110-120 arası çıkıyor sabah öğle akşam mutlaka doktor kontrolünde olmaya devam etmelisin