Cimcime30 Kızlar merhabalar yumurtlamadan 11/12 gun catlamadan 10 gun gectı dun ve bugün test yaptım bat 23 erken mı yaptım ? Olsaydı cıkarmıydı ?
canimbebegim0909 Cimcime30 bat 24 benim de negatif çıktı yumurtlama takibi yapmıştım yumurtlama günüm 12 aralık belki çıkar dedim ama bakalım yine de umutsuz değilim çok erken yaptım
Meryyy58 Cimcime30 adetim gecikmeden kan testi verdim çıktı daha adet olmama 3 gun vardi hgc 85.6 idi
ucanpayanda Cimcime30 yok yahu dH erken testler o kadar hassas olmayabiliyor adet gününe yakın tekrar yapın veya gecikme bekleyin 🤍
Busraaaakkk Cimcime30 canım benimde döngümün bugün 28.günü normalde 26günde bir olurum. Bende dün test yaptım negatif çıktı, bugün de henüz regl olmadım. Pazartesi gününe kadar beklemeyi düşünüyorum
Zeynepkab Cimcime30 herkesin bünyesi aynı değil kimin 3 gün önce pozitif görsede kimisi 3 gün sonra pozitif görüyor kişiden kişiye değişir. Bu yüzden adet olmayı bekle eğer gecikirsen bir daha test yap direkt kan testi yap mümkünse 💕
Zeynepkab Cimcime30 herkesin bünyesi aynı değil kimin 3 gün önce pozitif görsede kimisi 3 gün sonra pozitif görüyor kişiden kişiye değişir. Bu yüzden adet olmayı bekle eğer gecikirsen bir daha test yap direkt kan testi yap mümkünse 💕
canimbebegim0909 canimbebegim0909 yumurtlamayı girince apple otomatik hesaplıyor ya ortalama 24 aralıkta olacakmışım gibi yazmış 14 gün sürerse evet 27 olacak sanırım ben acele ediyorum işte jakshsjsh
Durus123 Cimcime30 benim yumurtlamam 13 aralıktı adet olmam ne zaman olurdu takvim de 26 Aralık gösteriyor
Gizmo95 Benimde adetim yarın bu sabah test yaptım negatifti ama değişik belirtilerim var gecikme olursa bi daha yapıcam