Sedakoccam Merhaba anneler 5 haftalık hamileyim kese var ama yolk kesesi yok bebek yok düşük tehlikem var progestan kullanıyorum korkuyorum yaşayan var mi
efeduru Sedakoccam zaten o haftada kese gözükür canım 7 8 gibi bebek görünür korkma hiç geçmiş olsun progestan faydalı olacaktır Allah’ın izniyle 🙏