18/2yim şuan lıerac çatlak yağı kulanıyorm kndm almadım arkadaşım verdi eczacı bana vazelin sür dedi hindista cevizli vazelin aldm onu sruyorm birde o yağı suruyorm her duş sonrası sürüyorum zaten vazelin sürdükten snraki günde nemli kalıyor vucudum şuan karnm bellii bir kaşımtım feln yok annem ve ablamda çatlaklar oldu önceden takıyordum şuan takmıyorm sonçta mucuzeyi besliyoruzz ve bizim vucudumzdaa bir izzzz 😍🦋