Sdtkrhn 75 gr glukoz Aclik 95 Saat 138 Saat 97 Doktor açlığı yüksek buldu sizce nasıl sizlerin kaç ? Daha doğrusu sınırda tam dikkat et dedi
mervemom24 Sdtkrhn bende dün 50 mg açlık şekeri yükleme yaptırdım canım açlık 70 içeceği içip 1 saat sonrası yine açlık 165 çıkmış doktoruma pazartesi gidicem normaldir inşallah
Fatma033 Ben şeker hastasıyım zaten ama aclık 100 e kadar normal ki endokrinoloji doktorum normal görüyor
Fatma033 Sdtkrhn sınırdaysa dikkat edilebilir ben tip 1 seker hastasıyım yıllardır ve suan tüp bebekle 26 haftalık hamileyim sekerim 55 e de düşüyo 250 ye de cıkıyor dikkat etmeme rağmen Allah’a şükür ki suana kadar sıkıntı yasamadık 🤲🤲