Kızlar bugün kontrolümüz vardı bebişimizin cinsiyetini öğrendik 15+1 iz erkekmiş hayırlısıyla sağlıklıca gelsin dünyaya insallah ama 12 haftalıkken ikili test yaptırmıştım sonucunu 10 gün önce aldım doktor riske yakın çıkmış dedi fetal yaptır dedi durumum el vermiyor yaptıramıyorum başka doktora gösterdim anormal durum yok dedi kafam çok karışık, özele gidiyorum ben bugün kontrolle gittiğimde doktor suyu güzel yeri güzel haftasına göre güzel dedi ultrasonda bakınca hiçbir sıkıntı görmüyor ama ikili de riske yakın çıkmış dedi görselini ekliyorum bide siz yorum yapın lütfen
