Hanımlar selam. Ben hamileliği yeni öğrendim ama hcg değeri sanki dengesiz artıyor gibi geldi.
9 aralık:15
12 aralık :127
17 aralık 1430 çıkmış
Sizce anormal bi durum var mıdır. Daha ultrsaonda görülmediği için korktum. Doktora da henüz gidemedim son değerden sonra. Kanı sağlık ocağında vermiştim