Aipek Kızlar bu belden aşağı uyuşturma için sırttan yapılan iğne can yakıcı birşey mi merak ediyorum? Birde ne kadar süre so ra uyuşukluğunuz geçti ağrı hissetmeye başladınız
Deletedmom00251 Aipek ablamla kardeşim belden uyuşturmayla oldular kıl gibi bi iğne hiç hissetmiyosun dediler bende öyle doğum yapcam nasipse sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza😳
NevinCeynakli Aipek iğne çok acıtmıyor uyuşukluk 5 saat civarı sürüyor ağrı çok olmuyor ağrı kesici iğne vuruyorlar belirli aralıklarla hiçbiri çok zor yada dayanılmayacak noktada değil
Kubrakuzey Aipek canım ben 10 saat suni sancı aldım ameliyathaneye indiğimde sancım devam ediyordu ondan kaynaklı mı bilmiyorum yaptıklarını anlamadım bile adamlar tamam demese bir saat çenem göğsümde beklerdim😂😂😂
Defne00Duru Ben iğneyi görmedim büyük küçük nedir bilmiyorum ama bi acı hissetmiyorsun canım İğne yapıldıktan sonra hemen yat diyorlar 1 dk sürmüyor canım uyuşması çünkü. Ben 3 saat sonra ayaklarımı hissetmiştim 3 saat sonra da yürüttüler hiç ama hiç ağrı hissetmedim ama belden yukarım kendimde olduğu icin rahattı bebeğimi emzirdim öpüp kokladım. Bol bol yürüdüm dinlen dediler 5 dk dinlenip yine yürüdüm gazımı atıp taburcu oldum ertesi gün ilk doğumum çok rahattı inşallah sizin de benim de öyle olur 🙈
Glcdmrdmr Defne00Duru Bende 1 hafta sonra olacağım tavsiyeleriniz varsa rica etsem söyler misiniz ve sütünüz geldimi ben çok korkuyorum ameliyat olmaktan😓😢
Defne00Duru Glcdmrdmr tavsiyem ilk yürüttüklerinden sonra bol bol yürüyüş yapın ki gazınız daha çabuk çıksın. Benim sütüm hemen gelmişti ama bebeğim hemen emmemişti