Kızlar dün doktora gittim 2. Gidişimdi ilk gidişimde 4+6 gördü doktor vajinal ultrasonda dün ise dedi ki 5+2 gözüküyor cihazda dedi ama normal baktı bu sefer karından yani..ve dün 5+5 günüydü ama doktor 5+2 dedi acaba nedendir yaşayan var mı kızlar geriden mi geliyor yoksa vajinal ultrasonla karın ultrason mu haftayı farklı gösteriyor korktum ya