Gebe07 bencede herkesten herkese değişiyor bende adet 1 gün geçti verdim 4 haftalıktı 199 gelmiş bana da düşük gibi gelmişti de burda okuyunca rahatladım herkesin çok farklı 5+6 da randevu var bakalım kese gözükecek mi sizde gecikmeyin kadın doğuma gidin kontrole