Bugün sabah kanamam olduğu için Hastaneye gittim dün acile gitmiştim bugün Fatma Salih doktorun takibinde olduğum için ona muayene olmak istedim. Gişedeki hanımefendi Fatma hanımdan barkod getirin açalım dediler gittim doktor hanıma derdimi anlattım bi bakabilir misiniz diye beni bi azarladı burda bi tek ben mi varım doktor git acile git başkasına niye buraya geliyorsun dışarı hemen diye şaştım kaldım. Halbuki ben orada zor bir durumdaydım sadece bir ricada bulundum yoğunum bakamam diyebilirdi belki de bebeğimi kaybediyorum bi insana bu şekilde bağırılır mı ? Birdaha asla tercih etmeyeceğim Fatma Hanımın bu şekilde bir insan olması beni çok şaşırttı . Hep çok iyi yorumlar duymuştum sizinde Fatma Salih ile ilgili böyle bir durumunuz oldu mu ?