fairytale07 ben bunu tamamen dış etkenlerden kaynaklandigini düşünüyorum şöyleki ben 2019 da oğluma hamileyken ise gidip gelirdim asosyal bi hayatim vardı telefona filanda çok bakmazdım hamilelik ile ilgili şeylere çok önem verip arastirmazdim sadece ailem ve eşimle vakit gecirirdim ve asla böyle problemimm olmadi 9 ay çok rahat geçti ama simdi tekrar hamileyim işi bıraktım evdeyim ve özellikle burda çok takılıyorum olumlu olumsuz birsuru şey okuyorum Buda bende biraz dediğiniz gibi endişe kaygiya yol açtı sanırım bence bununla alakali