Hshshzgsghzhshs normal aslında her gün kefir içmeye çalışıyorum çiğ fındık yiyorum onun dışında gerisi normal 😂 ilk oğlum 26+5 hafta 970 gram doğmuştu doktorum bebek baya büyük haftasina göre iri çok iyi demişti. aynı haftada bu bebeğim 1050 dediler şaşırdım bu daha da büyük abisinden ama acilde ölçüldüğü için yanılma ihtimali olabilir diye düşünüyorum asıl salı günü belli olur 😅