Angel23 Rrukiye kalp atış hızı 140 dan yüksekse kız diyorlar 99 100 ise falan erkek nekadar doğru bilmyrm ama ben baktığımda 99 di bebeğimin erkek çıktı
Sonh Melissayda  banada görüşünü söyler misiniz