10 gün boyunca 2 gün arayla devlet aciline gittim beta bakmaya sorun olmuyo. İlk bulantı kusma dedim doktora girince gebelik süphem var demistim kayıt acarken de doktor odasında da hep baska doktorlar oluyor zaten. Her gittigimde bulantı kusma gebelik süphem var dedim 10 gün baktırdım artıs varmı diye😂😂😂😂