Kızlar merhaba öncelikle bunu bilinçlenmek adına yazıyorum endişe etmeyin benim gibi ihmal de etmeyin.
Uzun süredir ağrı çekiyorum karnımda kasık değil 34+2 yim suan çevremdeki herkes yalancı sancı diyordu ama sürekli olması artık beni yordu 1.5 hafta kadar çektim artık ardından ishal ve kusma gelmeye basladı ateşim çıktı ve apar topar acile gittik kan aldılar enfeksyon çok yükselmiş kanda direkt yatış verdiler bıçak gibi karnıma sancı girmeye devam ediyordu nst bağladılar ama sancı çıkmadı meğersem bağırsak enfeskyonu kapmısım ve bu yüzden sabaha kadar 15 kere antibiyotik ve ağrı kesici serum aldım hala sancılarım devam ediyor ama şükür o zamana göre iyiyim demem o ki bu haftalarda ağrılarınıxı hafife almayın dayanamayacak olduğunuz ağrılar normal değil mutlaaka görünün doktora ve dışardan hiçbirşey yemeyin 🥲