sevvaltpr Hanımlar merhaba akşam yemek yedikten sonra aşırı derecede bir şişlik oluyor patlayacak gibi oluyorum zor nefes alıyorum 23 haftalığım var mı önerisi olan aynı şeyleri yaşayan lütfen yardım edinnnnnn
Ayselhmrc sevvaltpr bende de yogun oluyor 33. Haftamdyım daha da arttı biraz yürüyüş yapıyorum hafifliyor gibi ama agır yaglı yemekleri çok geç saatlerde tüketmeyin derim hafif salata çorba sebze yemekleri falan