Kızlar ilk kez başıma böyle bişey geldi diğer gebelikte böyle bişey yaşamadım normalde 7 haftalık olarak gittim doktora ama 5 haftalık dedi kesemi de 11 mm ölçtü beta değerlerim şu şekilde 197 464 944 1633 3003 6339 ve 10 bin adet gecikmemin 1.günü yerleşme kanaması yaşadım böyle bişey başına gelen ler yazabilir mi biraz korktuk açıkcası