kızlar merhaba ben 17+2 günlük hamıleyım 17.haftaya kdr doktorum folik asit progestan ve oksapar kullandırdı. 17.haftadan sonra folik asiti sadece bıraktırdı progestan gunde 2 defa fıtıl olarak alıyorum oksapar iğnesi 1 defa vuruluyorum doktorum omega 3 magnezyum ve gynoo free sanol bunuda gunde 2 defa alıyorım dun basladım kullanmaya dun sadece bas agrısı yasadım bugun sabah7 gıbı progestan aldım 8 gıbı gyno free sanırım demir ve kan ilacı onu aldım saat 11 gibi kahvaltı ettim bu saate kdr bırsey olmadı kahvaltıdan sonra balık yagu aldım omega3 ondan sonra affedersiniz cok berbat kustum. sizce benı etkileyen sey omega3 mu yoksa gyno free mı kusura bakmayın daha önce bebegımı kaybettim korkuyorum bilgisi olan yazarsa cok sevinırım sımdı den tesekkür ler