100924 evet normal doğum bekliyorum gelmiyor bir türlü 😅 Ne sancı var ne nişan hiç bir belirti yok. Başı aşağıda ama kanala girmiyor 🥲 doktorum normal doğum şansın azalıyor dedi ama bekleyeceğim sonuna kadar bakalım. Doktorum bir an önce doğmasını istiyor hem kaka yapma ihtimalinden dolayı hem de daha fazla kilo almasını istemiyor doğum zor olmasın diye ama kızımın keyfi yerinde mutlu galiba içerde 😄 tüm tuşlara basıyorum yürüyüş, pilates, çömelme, ördek yürüyüşü, hurma ananas bakalım hayırlısı eğer kanala inmezse mecbur sezeryan olucam 42. Haftaya kadar beklemem ama 41e kadar beklerim dedim 🤷🏻♀️ sizde mi normal doğum bekliyorsunuz?