_ruveyda06 Canım zaten sağlıklı gebelik artış oluyor olmasa bile yapabilecek bir şey yok bu kadar korku stres yapmayın yapsanız da değişen bir şey yok Ben 8 haftalık hamileyim kese 6 haftalık bebek Yok boş gebelik Beta düşüşte ben ne yapayım benim gibi olanlar ne yapsın rabbim nasip etti rabbim alır üzülürüz ağlarız ama bundan sonra hayırlı sağlıklı olması için dua ederiz teslimiyet lazım hayırlısı