Hasret18ayaz Kızlar 11+4 gebeyim maalesef çok kaybım var ve çok tedirgin bir gebelik geçiriyorum fetal dopller almayı düşünüyorum kaçıncı haftadan itibaren kullanılabilir kullananların düşünceleri benim için önemli yardimci olursanız sevinirim
AnayimBenAna_ Hasret18ayaz önerilen bir uygulama değil eğer olsaydı doktorlar her gittiğimizde kalp atışını dinletirdi canım