Merhaba arkadaşlar tekrar doktora gittim 3 günde 1 mm büyümüş dedi kese yavaş büyüyor dedi daha önce boş gebelik yaşadığım için aynı şeyleri tekrar yaşadığımı düşünüyorum adetim 2 gün geçince kan testi yapıldı 1215 çıktı şuan adetimin üzerinden 9 gün geçti tekrar test istedi progestan testi istedi bakalım sonuça gore hareket edeceğiz dedi kese büyür mü bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı aranizda sonradan büyüyen