Kızlar merhaba , 8+5teyiz 2 gün önce ev işleri yaptım yoruldum akşamında pembe sızıntı şeklinde kan geldi , daha sonra doktora gittiğimde bebek sağlıklı , kanama durunca progestanı kes dedi. Kanama durdu ama 27sinde doktor kontrolüm var o zamana kadar riske almayıp kullansam bi zararı olur mu?