AybenYB Kızlar bir hurafe var gidiyor saç kestirmeyin hamileyken diye ama saçlarım çok kırıklandı kestirmek istiyorum, bilgisi olan var mı?
Bahar_123 AybenYB evet hurafe diyorlar bence de öyle ama iki hamileliğimde de kestirmedim insan risk alamıyor söz konusu evlat olunca
Gulcinipek AybenYB bende kestirmemek için direndim 7.5 ay da baya da uzamıştı canıma tak etti gidip kestirdim 😊 kuaförümle aynı konuyu konuşup gülüştük . Tabi ki hurafe ama bizi etkiliyor işte
Asi_07 AybenYB ilk gebeliğim de en az 5 6 defa kestirdim çok dolaşıyordu uzundu birde saçım bakımı da zor olmaya başlamıştı cahil din bilgisi olmayan insanların uydurması o sebebi de bebeğin ömrü kısalırmış güya ömrü biçen Rabbim saçımızdaki kıl değil inanmayın kestirin tabiki yenilik iyi gelir
Hulo2105 AybenYB belimdeydi çeneme kadar kestirdim çok şükür bebeğim sağlıklı. Şu hurafelere inanmayın yaa 2025 e giriyoruz…
AybenYB Bahar_123 ben alakayı anlayamadım yani bebeğe zarar mı verdiği söylenir bazıları bebek saçsız doğar falan diyor bence biraz saçma yani anlayamadım 😂
AybenYB Hulo2105 ben de pek inanmadım zaten de kestiricem diyince etraftan öyle bir tepki yedim ki yoooook amaaaaan kestiremezsin falan diye, bir an şaşırdım hiç duymadığım şey 😂
Kuumsaal77 AybenYB bizimkilerde hamileyken saçını kesersen bebeğin ömrü kısalır derler 😄 ama ben inanmıyorum bu tür hurafelere ilkinde son ayımda kestim ikincide hamile olduğumu bilmeden ilk ayımda kestim 😊
ikibaloglanannesi Oğlumda kestirmiştim yaz ayında hamileydim çünkü. Hiçbir şey olmadı Hurafe tamamen.
Turuncukadin AybenYB ben de kestim saçımı hurafe tamamen ya şu an sağlıklı ilerliyor gebeliğim şükür😅