Kızlar 68 günlük bir bebeğim var gerçekten çok yorulduğumu hissediyorum artık bende onla beraber ağlicam sürekli ağlıyor durmaksızın hep mızmızlanıyor sürekli kucak istiyor en fazla uyuduğu yarım saat ve ben hiç birşey yapamıyorum dün doktora götürdük rutin kontrolü için birşeyide yok çok şükür gazınıda çıkarıyor gerçekten yoruldum 😒