Yenianne6161 evet ya artık zorluyor uykumda inliyor muşum baya baya eşim dedi içim kötü oluyor . Yenyıl bebeği olacak ne güze sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰 benimde normal olacağı için ne zaman gelirse artık kızıma bağlı 🥰 geçen hafta kontrolde doktor artık kritiği atlattık istediği an gelebilir dedi kilo bakımından . Diğer türlüsü de Allah’a emanet dedi . Küveze girecek sorunu yok şimdilik dedi