ilaydanazli Adetime birkaç gün kala beta 800 çıktı ikiz olma olasılığı var mı sizcce daha ilk kontrolume bir hafta var
Minnakpopus ilaydanazli ikiz olması beta değerine göre belli olmaz demişti doktorum. Değerim 3000 üstü olunca keseyide görürsün inşallah o zaman belli olur tek mi çift mi 😇
Annesininbitanesi Çok onla alakası yok diye düşünüyorum benim adetimin olması gereken gün kan verdim 2533 çıktı gecikmemişti daha ikiz değil