Deletedmom_3 Kizlar yılbaşı aksami adet olmustum. Bu ay fazlasiyla belirtim var 1 hafta öncesinde kan testi yaptirdim deger 0.7 yani negatifti bugunde idrar testi yaptirdim cok silik bu negatif mi bilmiyorum. Daha once bi dusugum vardi kafam cok karışık Resmini atiyorum bi bakar mısınız. [url=https://hizliresim.com/5aDD5d][img]https://i.hizliresim.com/5aDD5d.jpg[/img][/url]
ozgesel1seyler Deletedmom_3 negatif gibi bu 😞 umarim Rabbim en kisa surede gonlunuzdekini nasip eder...
Gulsah2210 Deletedmom_3 Canım benimde ole olmuştu adetime bi kaç gün kala yapmistim şuan 24 haftalık hamileyim Insllh seninde oledir
BurcuY Deletedmom_3 ilk 5 dakika içinde çıktıysa var canım bebek daha çok yenş olduğu için öle çok siliktir
Myhoney BurcuY yo bnmkini ben çöpe atmıstım çöpü dökmek için bi baktım çift olmus 🙈30 haftaya girdik bile😂
Tugba1234 Deletedmom_3 yani toplamda 22 gun olmus adet biteli gecmesini beklemelisin acele etme hemen çıkmıyor bazi kisilerde bende adetim iki gun gecti sifir cikti beta ama bir hafta sonra 200 cikti bekle biraz
CansuCaTurkmen Canım benimde reglme 4 gün kala bu şekilde silik çıkmıştı hatta aynen böyle dikkatli bakılmasa fark edilmiyordu. Ertesi gün kan verdiğimde çıkmıştı. Net bi cevap almak için muhakkak kan vermen lazım.
Deletedmom_3 CansuCaTurkmen canim 1 hafta once kan vermistim negatif cikmisti. Adet olmazsam pazartesiye kadar beklicem bakalim
N3F3RT4RI Çok hafif bir çizgi görüyorum, kan testini erken yaptırmışsınız gibi, bu günlerde yaptırsanız daha sağlıklı sonuç alırsınız gibi. Ya da bir kaç gün bekleyip sabah ilk idrarla test yapabilirsiniz.
payidar Canım bence pozitif bir test daha alıp tekrarla ya da direk gidip kan ver. Benim 3 gün gecikmiş halimde bu siliklikten biraz daha koyuydu ama cok silikti yine ben umutlandım 🥰. Rabbim gönlüne göre versin 😘
Deletedmom_3 payidar sagol canim umarim pozitiftir ama kani biraz daha beklemeyi dusunuyorum 1 hafta once negatifti cunku ☹
Babycsr Benimde böyle olmustu çok silik bi çizgi vardı. Ben negatif olarak yorumlamıştım ancak geç döllenme olmuş 3-4 gün sonra testi tekrarladığımda çizgi belirgindi. Umarım sizinde öyle olur
BurcuY Deletedmom_3 şimdi sen erken gebelik testi al onda muhtemelen daha belirgin olcak çizgin sonra da hemen kan ver Benim de bu teste çok aşırı koyu deildi canım inşallah hamilesindir çok merak ettim 🙊
Yasmnnn Deletedmom_3 canım bi ara benimde böyle çıkmıştı hemde adet gününde ama hamile değildim... Emin olmak için bidaha kan ver canım
Deletedmom_3 Yasmnnn gecikme yasamis miydin canim benim tam tersi adet olucakmisim gibi 3 4 dkka agrim oluyo geri gidiyo yani suan adet belirtimde yok