kızlar 5+3 gebeliğim . Araştırmalarıma göre normalmiş ama size de sormak istiyorum aranızda benim gibi olan varmı merak ediyorum.
Gebe olduğumu hiç hissetmiyorum kızlar baş dönmem olmuyor mide bulantım asla yok gayet sakinim normal bir hayatım var . Sadece koku hassasiyetim var acayip derece. Parfüm bile sıkamıyorum çok kötü oluyorum yemek yapmak istemiyorum kokudan dolayı . Ortalık hastalığına yakalandım kaç gündür acaba koku hassasiyetim bu hastalıktan dolayı mı yoksa gebelikten dolayı mı bilmiyorum. Gebeliği bu şekil rahat geçirmem normal mi yoksa daha çok erken mi ??