Merve8155 Arkadaslar boyle olup ilac kullanan var mi benim karnim duzelmedi ve ne olur ne olmaz diye ilac icemiyorum ama duzelmiyorum da napicam
Busraaaakkk Merve8155 Canım benimde regl günüm bugün normalde henüz regl olmadım, bende de ishal var şu an, belkide regl olacağım içindir bilmiyorum bende korunmayı bıraktığım günden beri ilaç içmemeye özen gösteriyorum sende içme bence muz falan ye
Merve8155 Busraaaakkk yiyorum canim ama benim heralde stresten bilmiyorum surekli midem ve karnim boyle oluyo biktim yani