Gulpinar25 Pinnar7 çıktımı sonucunuz? Bende bekliyorum, geçen hafta perşembe vermiştim kanı, cuma laboratuvara ulaştığının mesajı gelmişti. Bugün 5. İş günü
PlutonMerkez Pinnar7 genox ta cünsiyet karışıklığı diye çok şikayet var.Ben de başıma gelmez dedim ama geldi. İki kız dediler,bir kız bir erkek çıktı.Sonra özürler,yok karısıklık oldu vsvs.
Pinnar7 Gulpinar25 evet çıktı temiz. Çok şükür öğrendik sağlıklı bir bebeğimiz olacak. Tam 1 haftada çıktı pazartesiden pazartesiye
Gulpinar25 Pinnar7 gözünüz aydın 🙌🏻🥰 Allah sağ selim kucağınıza almayıda nasip etsin. Ben hala bekliyorum bakalım ne zaman çıkacak 🤲🏻