bereninannesi__ hiç yasamadm bu korkuyu. Düşündükçe çekersiniz. Her şeyin yolunda olduğunu, gayet sağlıklı bir bebek olduğunu düşünüp buna inanmanız gerek. Bir şeyden korkarsaniz o elbet başınıza gelir. Kötü enerjiyi çekmeyin. Allah bebisinizi korur. Eğer bir sıkıntı çıkarsa da o da yine hayrinizadir. Mesela anne karnında ölen bebeklerin Cook yüksek oranı bebekteki anomalilerden kaynaklarmis. Yani aslnda doğsa sağlıklı bir birey olamayacaklarmis. Tabi annenin dikkatsizliği harici ölümler ayrı. O yüzden içinizi ferah tutun, her şey hayriniza işliyor gibi düşünün