Mavideniz26 Merhaba arkadaşlar ablam devlet hastanesinde üç gün önce rahim filmi çektirdi ilk iki gün lekesi oldu bugünn de adet kanaması başladı bu normal mıdır?
Cagla1606 Merhbaa bende bir ay önce cektirmistim iki üç gün lekelenmeden biraz fazla şekilde kanama oldu ama sonra geçti tabi doktor bunun normal olduğunu söylemişti. Bir gün içinde bakın çok fazla kanama varsa eğer doktora danışın tsbikide