Kızlar dün kahverengi akıntım oldu bugünde devam ediyor adetimin 21. Günü bugün (hamile değilim eminim) normalde adet olmadan önce çok karnım ağrır ağrıda olmayınca leke kana dönmeyince ovülasyon testi yaptım böyle çıktı muhtemelen yarın pik olacak . Ama neden lekelenme oluyor bilen var mı
