Anonimim Kızlar yarın tam 11 haftalık olucaz. Dişim çıkmak üzere kökten tutan bişey var ama çok oynuyo çıktı çıkıcak. Ne yapmam lazım. İmplant olması laımmış normalde. Tamamen çıkınca ağrısı çok olursa ne yapıcam
[silindi] Anonimim doktorundan kağıt alıp diş doktoruna götürdüğünde tedavi yapılabilir canım. Ama 2.trimesterda olman gerekiyor diye biliyorum. Yani ilk ve son trimesterda yapılmıyor