beyazmelegim Arkadaşlar pıhtılaşmam var salı günü doğuma gireceğim pazar günü son iğnemi vurulacağım pazartesi vurulmayacağım doktorum bu şekilde söyledi siz doğumdan kaç gün evvel bıraktınız oksaparı?