Kızlar selam bugğn 35+4. Dün karnında çok defa kasılma hissettim yani kendini topluyor gibi karnım kaskatrı oluyordu. İlk gebeliğim tamamen aklımdan silinmiş gibi 😄 bunu yaşayan var mı normal mi? Birde nefes darlığım oluyor fazlaca bazen nefes almak için balkona falan çıkıyorum o kadar fazla oluyor, öneriniz var mı