Bernossssss Benim Pazartesi kan tahlilimde beta 513 çıktı. Dr. Salı çağırdı kontrol için, tekrar kan vermeli miyim sizce ? Yoksa iyi mi ?
Berrakk39999 Bernossssss Ben sadece bir gün verdim 100 çıktı sonra stres olmamak için vermedim bir hafta sonra gidip keseyi gördüm
kubrabayrakliii Bernossssss Değerlerin 2 katına çıkıyorsa 300 değerden sonra gerek görmüyorlar folik asiti kullan 12.haftaya kadar 😌endişelenme
kubrabayrakliii Berrakk39999 kan vermemek ve beta artmış mı diye düşünmek daha strese sokardı beni 🥲ben ilk hamile olduğumu öğrendiğimde 53 dü 2 gün sonra gittim 156 olmuştu 2 gün sonra tekrar gittim 402 olmuştu sonra değerlerin 300 e gelene kadar 2 katı artmış artık beta testi vermene gerek yok demişti doktor
Bernossssss Egkbs benimde ilk 513 çıktı ama çamurumsu kanama olduğu için ben tekrar test yaptırdım düşüyor mu çıkıyor mu diye bakmak için 4 güne göre şuan gayet iyi görünüyor ama tabi önemli olan keseninde görünmesi ve sonraki süreç 🙂↔️
Bernossssss Ben bugün gittim tekrar kan verdim merak ediyorum çünkü neden vermeyeyim 😂😂 sonucu yazarimmm
Bernossssss Yaptırdımm 🥰 1021.12 olmuş benim beta, inşaAllah Salı günü keseyi görür doktor duanıza talibim 🙏🏼🤗
zhrgn Egkbs benim 2700dü persembe gözüktü şimdi nasipse haftaya bebegi ve kalp atısını bekliyorum bence en uzun sürec bu 2 hafta gecmek bilmiyor 2 ay gibib, acaba boş mu gözükcek mi demekten
Egkbs zhrgn yarın sabaha kadar benim de yükselmiş olur inşallah ben de görürüm aynen dediğin gibi sürekli düşünmekten kafayı yiyecegim 😏