Merhaba 1hft 5 haftalıkken önce koyu bir leke geldi ve sonrasında peçete ile sildikçe pembemsi kan gelmeye başlamıştı doktora gittiğimizde düşük riski yüksek denildi serum ve iğne vurdular sonrasında kanamam durdu progestan kullanmaya devam etmem gerektiğini söyledi düzenli kullanım çok önemli ve bir süre iş yapmamı önermedi eğilip kalkarken bile dikkatli olman gerekiyor dedi sizede öneririm kendinizi yormayın ve üzülmeyin☺️