Sürekli kontrollerde önden gidiyor devlet takipliyim sexeryan konusu açılıyor hep. İlk doğumda omzunu kırdılar çıkarırken. Zaten zor doğum olmuş riske atma diyorlar. Dün akşam acile gittim 32 hafta ile uyumlu bence sen sezeryanı bir değerlendir dediler ama küçük oğlum daha 2 yaşına bile girmedi çok zor olur diye düşünüyorum. Birde bu durumda olanlara sorum şu.. farzet ki sezeryan olucam. Hangi günü baz alıyorlar ultrason tarihi mi yoksa adet tarihi mi? 🥹🌸