Deleted33000 evet ya yaptım testi 5 dakika olmadan çizgi iyice belirmeye başladı adetim gecikince de şüphe ettim ama şimdi gitsem hastaneye kanda çıkar mı biraz daha beklemeli miyim bilmiyorum hem heyecanlıyım ben korkuyorum değişik duygular içerisindeyim 🥹❤️😍