Kızlar dün öğlen 12.30 gibi nişan geldi kahverengi sümüksü bir akıntıydı nişan olduğuna emindim ama bugün sabah kalktığımda yine geldi bu sefer daha kanlı hafif pembemsi bir akıntıydı nişan bir kere gelen bir şey değil miydi ya bu gelen nişan değil mi biraz tedirgin oldum bugün tam 40 +0