Emos-1 Asyam2020 henüz test yaptırmadım 3 gün gecikme var ama belim çok ağrıyor.. genetik sıkıntı var bende kimyasal yaşıyorum sürekli test yapmaya korkuyorum 😦 bel ağrısı bir belirti mi sizce ? Yorumumu okuyanlar lütfen yorum yapın kafam çok karışık
Delihatunnn Emos-1 hic kimyasal gebelik yasamadigim icin senin durumunu anlayamadim cicegim ama uste ciksin diye yorum yapiyorum insaAllah rabbim saglikli bi bebis verir sana da