Kizlar iki gündür kasiklarimda bi adet agrisi vardi dun aksam tabiki gittim doktora hic bi sanci vs cikmadi zaten ne hikmetse yola ciktim agri hersey gecti 🤦🏻♀️ geri dondük bikac saat sonra siddetli adet agrisi kasiklarimdan bacagima belime vuruyo kivrandirdi beni artik oturup caresizlikten agridan hungur hungur agladim doktora gidiyorum sanci yok kasilma yok eve geliyorum agridan deliriyorum napicagimi sasirdim diye. Parol icmistim oda pek fayda etmedi ama yine sanirim onun etkisiyle uyuya kalmisim simdi uyandim agrilarim kesilmis ama kalkip biraz hareket etsem yine vajinada ciddi agri oluyo bu neyin nesi tecrubeli anneler yardim rica ediyorum