Peri_Omer Hamileyim ve testimi kuzenime atinca oglun olacak dedi.. testin çizgisi kirmiziya donukse kiz bordiya donukse oglanmiş.. sizin deneyimleriniz nasil paylaşa bilirmisiniz??
Hamide_00 Peri_Omer hiç böyle saçma bişey duymadım ilk defa duyuyorum hadi bebeğin kesesine göre tahmin edebiliyorlar da öyle bişey yoktur yani
sacmalamakizim Peri_Omer Kuzeninin dediğine göre benimki oğlan olması lazım, ama kız cinsiyeti testin kırmızılığıyla koyuluğuyla bir alakası olmaz ki. 😂
Eldgrn Peri_Omer Tabi hayır zaten iki seçenek var buna bağlamış o da kendince bu çizgiler testin kendinden kaynaklı olur rengi yani, bunu bağlamak biraz saçma olmuş
Annelikmghb Peri_Omer ne hikmet varmis bu gebelik testinde 😄 cinsiyeti bile söylüyormuş 😂😂 babasi bile bilmiyorken 🤭
Peri_Omer Peri_Omer kizlar o etrafinda olan her kesde denediyini ve her kesde dogru oldugunu soyledi zaten bir doktorda oynayladi dedi bende sadece sordum deneyimlere bakayim deye