Merhaba ben Medipol megadan takipliyim yaklaşık 3 akrabam da ondan takipliyfi ve doğumu orada gerçekleştirdi orda takipli olan doğum yağan süreci güzel geçen yada sorun yaşayan anneler var mı ? Biliyorum fiyatı çok pahalı ama etrafım övünce bende oraya gidiyorum