Ben de 32 yaşındayım yeni doğum yaptım.
Hiç geç kalmamışsın merak etme💜
Gebeliğin ilk zamanlarında gittiğim doktor bir cümlesinde “yaşından dolayı olabilir ” demişti 🤣sanki 50 yaşındayım.
Rabbime şükürler olsun sağlıklı bir gebelik yaşadım,son ayıma kadar çalışarak üstelik.
İyi bir doktor ile süreci başarılı yönetir,gelen olumsuz seslere kulak asmazsan süper ilerleyebilirsin💜
Allahım nasip etsin inşallah,sağlık sıhhat ile